Kik vagyunk?

Hosszú távon és érték alapon gondolkodó üzleti szereplők közösségét építjük 2013 óta a Bridge Budapesttel.

Célunk az üzleti kultúra- és a vezetői szemlélet formálása, egy olyan üzleti ökoszisztémáért, amelyben a tudás és a teljesítmény is számít; ahol nem csak néhány cég elkötelezett társadalmi ügyek mellett, hanem ez jelenti a vezetői normát; és ahol a vezetőknek tudatos, hosszú távú stratégiájuk van arra, mit hagynak hátra maguk mögött. 

Víziónk elérése érdekében több kezdeményezést is indítottunk:

EDISONPLATFORM – Szülői edukációs felület, amelyen keresztül jelenleg 240 gyerekeket fejlesztő, innovatív és tudásalapú szereplőt fogunk össze és ösztönzünk együttműködésre, többek között a jövő generációkért elkötelezett cégekkel. 

VÁLLALHATÓ ÜZLETI KULTÚRÁÉRT Program – A cégek transzparens működését ösztönzi és ismeri el azok számára, akik vállalhatóságra törekszenek és ezért különösen figyelnek a saját integritásukra, a pénzügyeikre, a munkavállalókkal és az üzleti partnerekkel való viszonyukra. 

KÖZÖSSÉGI ÉS TÁRSADALMI ELISMERÉSEK – Több díjat alapítottunk, melyek célja, hogy elismerjük, kiemeljük és bemutassuk azokat a szereplőket, akik kiemelkedőek a saját területükön. Díjaink: Edison100 Különdíjak, Bridge Üzleti Közösségi Díjak, Forbes-Bridge Filantrópia Díj

SZEMLÉLETFORMÁLÓ ÉS TUDÁSALAPÚ KAMPÁNYOK – A tudatos vezetői szerep hírvivői vagyunk, célunk, hogy az üzleti szereplők jobb vezetői döntéseket hozhassanak. Árnyékprogramunkban civil-üzleti, üzleti-üzleti mentorprogramot szervezünk, Booklistjeinkkel perspektívatágításra ösztönző könyveket ajánlunk, a Legacy Lab keretében legacy képzéseket tartunk, vezetői magatartáslistákat készítünk, társadalmi felelősségvállalásra hívunk a Harmadik 1% kampányunkban.