„A reziliencia nem kényszer, hanem természetes gyakorlat kell, hogy legyen”

A Bridge Business ‘Értékeink’ rovatában szeretnénk megmutatni azt a végtelenül inspiráló közeget, amelynek tagjai képviselik az üzleti élet igazi emberi oldalát. Megkértük a Bridge Budapest támogatóit és partnereit, hogy meséljék el nekünk melyik az a fontos vezértérték, amely hajtja és motiválja őket az üzleti életükben és a mindennapokban. Ezen a héten Schiller Márk, a Schiller Autó Család stratégiai és marketing igazgatóját, a Vállalható Üzleti Kultúráért kezdeményezés Nagykövetét kérdeztük a vezérértékéről, a rezilienciáról.

Reziliencia

Mit jelent neki a reziliencia?

A folyamatosan változó világunkhoz való állandó alkalmazkodást foglalja magában, ami nem kényszer, hanem természetes gyakorlat kell hogy legyen. Hosszú távon gondolkodást, jövőállóságot jelent még ezen felül számomra, illetve azt, hogy a jövőbe tekintünk és nem a múlton rágódunk.

Sokkal több értelme volt a megoldást keresni és gyorsan reagálni a helyzetre.

„Vegyük például a Covid-19 érkezését. Azon sok értelme nem volt gondolkozni az üzletfolytonosság, de talán még az életünk szempontjából sem, hogy most ez mégis miért van, mi rosszat tettünk… Sokkal több értelme volt a megoldást keresni és gyorsan reagálni a helyzetre, hogy munkavállalóink és családjaink is biztonságban legyenek. Ez az irány, hozzáállás sokkal előremutatóbb szerintem, hiszen nem a sérelmeken, kényelmetlenségeken rágódunk, hanem a jövőbe tekintünk.”