A Bridge Business legújabb rovatában szeretnénk megmutatni azt a végtelenül inspiráló közeget, amelynek tagjai képviselik az üzleti élet igazi emberi oldalát. Megkértük a Bridge Budapest támogatóit és partnereit, hogy meséljék el nekünk melyik az a fontos vezértérték, amely hajtja és motiválja őket az üzleti életükben és a mindennapokban. Ezúttal Szűcs Juditot, a Coca-Cola Magyarország vállalati kommunikáció és PR vezetőjét, az Edisonplatform Menő Cégét kérdeztük.
Felelősségvállalás
Felelősséggel tartozunk azon közösség felé, amelyre hatással vagyunk
Szűcs Judit szerint a társadalmi felelősségvállalás alapja a megbízhatóság, kulcsa a szolidaritás és következménye többek között az elszámoltathatóság is. Judit hisz abban, hogy felelősséggel tartozunk azon közösség felé, amelyre hatással vagyunk – egyéni és szervezeti szinten egyaránt. Ezekért ő – tudatos döntéseken keresztül – folyamatosan tesz, elvei és erkölcsi felfogása által vezérelve, és ezek cselekedeteiben és viselkedésében is konzekvensen megjelennek. Ilyen például a nyitottság, az elfogadás, és ezeknek az értékeknek a megjelenítése, a munkahelyi környezetben is. Éppen ezek miatt a vállalaton belül is azon dolgozik, hogy a felelősségvállalást üzleti értékké emelhesse. Ennek jó példája a Coca-Cola 2020. tavaszi kezdeményezése, mely során elszakadva szokásos tevékenységüktől, a Coca-Cola munkavállalói fókuszukat arra irányították, hogy az emberek – így a vásárlóik, az üzleti és szakmai partnereik, és a munkatársaik – jólétéért, egészségéért a legtöbbet tehessék. A Magyar Vöröskereszttel való együttműködéssel kézzel fogható módon hoztak változást a közösségek életében. A Coca‑Cola vállalatához tartozó márkáik közösségi média csatornáit és egyéb hirdetőfelületeiket átadva a jótékonysági szervezetnek, Judit és a Coca-Cola is kifejezte hitét abban, hogy együtt segíthetünk.