• Bridge Business

„Tudást megosztva és keresve tudunk igazán előre jutni”

A Bridge Business legújabb rovatában szeretnénk megmutatni azt a végtelenül inspiráló közeget, amelynek tagjai képviselik az üzleti élet igazi emberi oldalát. Megkértük a Bridge Budapest támogatóit és partnereit, hogy meséljék el nekünk melyik az a fontos vezértérték, amely hajtja és motiválja őket az üzleti életükben és a mindennapokban. Ma Szabó Edit Ditte, a Kider alapítója meséli el, hogy miért fontos érték számára a Tanulás.


Tanulás



A tanítás elengedhetetlen működtetője a világnak

Számomra ez az érték az állandó megismerést, fejlődést és tudást jelenti, amit miután megkaptam/ megtanultam, lehetőségem van továbbadni. Nekem a tanulás egy idő után tanítást is magával hoz, ami elengedhetetlen működtetője a világnak.


Folyamatosan próbálom magam új helyzeteknek és kihívásoknak kitenni, amiből tanulhatok. Ilyen a saját cégem a Kider felépítése is, és ilyen a tanácsadói/tréneri szerepem megerősítése is. Egyre több mindent igyekszem tanulni, mint online marketing szakember, és mint vállalkozó, hogy aztán azt magabiztosan tudjam tanítani is, formális trainingeken, vagy informális beszélgetésekben.


Az én értékem a tanulás, mert hiszem, hogy tudást megosztva és keresve tudunk igazán előre jutni és fejlődni. Éppen emiatt a vírus alatt az Edison100 közösség számára online marketing training sorozatot tartottam, hogy ezzel a tudással támogassam a szervezeteket és kezdeményezéseket a sikeresebb digitalizációban. A vírus mindenkit nehéz helyzet elé állított és olyan új tudást igényelt, mint a közösségi média hatékony használata, vagy az online jelenlét erősítése. Ezek elsajátításában és magabiztos használatában igyekeztem segíteni a több mint 50 résztvevőnek. Szuper élmény volt megtapasztalni, hogy mennyire nyitottak voltak a tanulásra és hétről hétre teljes létszámmal és aktivitással vettek részt a workshopon! Természetesen azóta többük online jelenlétét is figyelem, és határozottan látszik a fejlődés náluk :)


Ennek köszönhetően sokkal aktívabban kezdték el használni a közösségi oldalaikat, volt aki hatására Instagram fiókba kezdett, az InDaHouse Alapítvány pedig tudatosan alakította ki weboldal és online kampány stratégiáját mérését, amelyet a nyári önkéntes toborzó kampányánál már hatékonyan alkalmazott.